تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته ستاره پرسپولیس با پیشنهاد استقلال روبه‌رو شد! شکایت استقلال خوزستان از داوری به AFC و فیفا آپشن عجیب برای مربی لیگ یکی فوتسالیست مشهدی در کما بیانیه پرسپولیس علیه استقلال (۵ خرداد ۱۴۰۳) احضار مصلح به کمیته اخلاق شانس تراکتوری شدن ترابی کم شد احضار نکونام و ۵ بازیکن استقلال به کمیته انضباطی حمله چشمی به بیژن حیدری آقای نکونام اگر گل می‌زدی، پرسپولیس کامبک نمی‌کرد| فرصتی که سوخت و هدر رفت گولسیانی نمی خواهد یورو را از دست بدهد لیست پرستاره اوسمار برای پرسپولیس لو رفت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) درویش باز هم وعده تمدید داد
سرخط خبرها

خطایی: هیچ حریفی را در لیگ دسته سوم دست‌کم نمی‌گیریم

  • کد خبر: ۱۰۴۴۴۵
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
خطایی: هیچ حریفی را در لیگ دسته سوم دست‌کم نمی‌گیریم
کاپیتان تیم شادکام مشهد گفت: شرایط تیم‌ها به‌شدت به هم نزدیک است و برای موفقیت خوب می‌دانیم که نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.

احسان خطایی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره صدرنشینی شادکام مشهد اظهار کرد: با تیم خوبی که توسط کادرفنی و سعید خانی، سرمربی باسابقه تیم شادکام، تشکیل شده است و تمرینات خوبی که در این مدت داشتیم، توقع داشتم بتوانیم لیگ ۳ را با قدرت آغاز کنیم. خوش‌حالم که این مهم اتفاق افتاده است و حالا صدرنشین گروه خود هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین نکته این است که هیچ رقیبی را تا پایان فصل دست‌کم نگیریم. خوب می‌دانیم که تیم‌ها به هم نزدیک هستند و تفاوت آن‌چنانی میان آن‌ها وجود ندارد. نتایج ۳ هفته اخیر هم گویای همین نکته است و صدرنشینی دلیلی بر این نیست که فکر کنیم کار تمام شده است.

کاپیتان تیم شادکام که در بازی قبلی مقابل ستارگان مردان‌پاشای البرز غایب بود، گفت: در بازی با دریای بابل با سخت‌گیری داور از زمین مسابقه با دریافت کارت قرمز اخراج شدم. به هر حال به تصمیم داور احترام گذاشتم و خوش‌حالم که در غیبت من هم تیم به روند خوب خودش ادامه داد و با ۲ گل بر نماینده البرز غلبه کرد. نیمکت‌نشین و بازیکن اصلی در تیم ما معنا ندارد و همه همدل و متحد به‌دنبال موفقیت شادکام مشهد در لیگ دسته ۳ هستیم.

وی افزود: همدلی مهم‌ترین رکن در موفقیت ماست و امیدوارم تا پایان این مسیر، رفاقت میان ما در بهترین شکل ممکن باشد. نباید گول صدرنشینی در هفته سوم را بخوریم و باید حواسمان را تا آخرین بازی جمع کنیم. ۱۵ فینال دیگر در پیش است و صدرنشینی زمانی ارزشمند خواهد بود که هفته آخر لیگ موجب صعود ما به لیگ ۲ بشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->